حجت الاسلام نوروزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت : راه امام خمینی (ره)، راه ایمان، عدالت، پیشرفت مادی، و عزت و سعادت و این راه، تنها راه نجات امت اسلام است.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در جمع کارکنان اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین  اظهار داشت: آغاز نهضت امام خمینی(ره) متکی و مبتنی بر نهضت امام حسین (ع) بود، و امام راحل(ره) از جمله مردان خدا است که بدون توجه به مادیات و با توکل بر خدا، تاریخ و دنیا را متحول کرده است.
 
وی حکومت امام خمینی (ره) را حکومت بر دل‌ها، و ولایت ایشان را ولایت باطنی و معنوی توصیف کرد و گفت: تنها راه نجات ملت ایران و امت اسلام و رسیدن به حیات طیبه ادامه راه، فکر و اهداف امام (ره) است.
 
حجت الاسلام نوروزی تصریح کرد: تحقق عدالت، پایان ‌دادن به تحقیر ملت‌های مسلمان، ایستادگی قدرتمندانه در مقابل قدرت‌های استکباری، برچیده ‌شدن فقر و عقب‌ماندگی، حاکم ‌شدن اخلاق و تقوا و ایمان در جامعه، و رسیدن به آزادی از اهداف انقلاب امام خمینی(ره) بودند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه، گفت: راه امام خمینی (ره)، راه ایمان، عدالت، پیشرفت مادی و عزت و سعادت است و ما همان‌گونه که با امام پیمان بسته‌ایم، این راه را ادامه خواهیم داد و با تمام وجود گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب خواهیم بود.
 
حجت‌الاسلام نوروزی  با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: باید در این راه، هم از راه و فرامین امام راحل و هم از فرمایشات حکیمانه رهبری معظم انقلاب  کمک بگیریم تا مشکلات، تحریم‌ها و تهدیدهای روزافزون را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.
 
وی در ادامه ضمن بزرگداشت قیام 15 خرداد، این قیام را نقطه عطفی در روند انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: بزرگداشت این روز در اصل بزرگداشت مردان و زنان شجاعی است که با نثار خون خود نهال نوپای انقلاب را جان بخشیدند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بزرگداشت قیام مردم در 15 خرداد را بسیار مهم دانسته و اظهار کرد: با یاداوری رشادتهای شهدای 15 خرداد و گرامیداشت آنان هرگز نباید گذاشت از اهمیت این روز بزرگ در اذهان عمومی کاسته شود.
/2759/